top of page

e-urlopy i rejestracja czasu pracy

Wygodnie i efektywnie zarządzaj urlopami oraz kontroluj czas pracy swoich pracowników. Wszystko to w jednej aplikacji. 

WNIOSKI
URLOPOWE

Ewidencja
czasu pracy

Już od 5 zł miesięcznie za użytkownika

+

2 moduły

Nowoczesny i intuicyjny system HR

Program do e-urlopów i ewidencji czasu pracy to narzędzie dostępne online, które w oparciu o elektroniczne wnioski urlopowe, automatyzuje proces zarządzania urlopami oraz innymi nieobecnościami w firmie. Pracuje w synchronizacji z dowolnym kalendarzem iCalendar, kalendarzem Google, Google Workspace (G Suite), Slack, Jira, Microsoft Teams, Office 365, iOS, Android, a także z systemami kadrowo-płacowymi: Enova365, Sage Symfonia czy ERP Optima.

WNIOSKI  URLOPOWE

Kalendarz nieobecności

Kalendarz urlopowy Twojej firmy zawsze pod ręką i w pełni zaktualizowany! Wszystko widoczne na Twoim urządzeniu.
Program do ewidencji urlopów gromadzi informacje o wszelkich nieobecnościach, które zsynchronizujesz z dowolnym kalendarzem, Google Worspace (G Suite), Slack, Microsoft Teams, Office 365, iOS, czy Android.

Automatyczne naliczanie nieobecności

W Aplikacji urlopowej zdefiniujesz różne typy absencji, które mogą zgłaszać Twoi pracownicy np. delegacje, urlop wypoczynkowy, urlop na żądanie, choroby czy praca zdalna.

Możesz również ograniczyć dostęp do wybranych typów nieobecności dla poszczególnych pracowników.

Dzięki automatycznemu gromadzeniu danych raz na zawsze wyeliminujesz wszelkie pomyłki w naliczaniu i  jednym kliknięciem zdefiniujesz sytuację urlopową każdego z pracowników.
Proces akceptacji wniosków jest bardzo prosty. Zdecyduj, kto ma akceptować elektroniczne wnioski urlopowe. Akceptować może przełożony, cały zespół czy sam pracownik - jeśli zakładasz automatyczną akceptację wniosków. W razie potrzeby w każdej chwili wygenerujesz papierowy wniosek urlopowy, jako potwierdzenie e-urlopu. 

Akceptacja e-wniosków urlopowych

Ewidencja  czasu pracy

Zrzut ekranu 2021-12-14 o 16.04.57.png
Aplikacja mobilna automatycznie rozpoczyna mierzenie czasu pracy online, gdy pracownik pojawia się w zasięgu beacona. Następnie Calamari przez cały dzień zbiera informacje o obecności pracownika z telefonem w zasięgu beacona. Na koniec dnia zapisuje godzinę zakończenia pracy i zlicza godziny pracy.

iBeacon

timesheet (1)_pl.png
Zrzut ekranu 2021-12-14 o 16.04.17.png

kod QR

Wydrukuj i rozdaj pracownikom ich identyfikatory QR. Następnie zainstaluj aplikację Calamari KIOSK i zamień swój telefon bądź tablet w nowoczesny czytnik RCP. Zainstaluj urządzenie przy wejściu do firmy, by każdy pracownik mógł zeskanować swój kod QR i rozpocząć bądź zakończyć dzień pracy.

Poznaj jeszcze więcej możliwości...

pokażemy jak używać aplikacji, dopasowując jej możliwości do potrzeb Twojej firmy

Jako Calamari Partner mamy możliwość zaproponowania najlepszych warunków cenowych. Zapewniamy bezpłatny okres testowy  i fakturowanie w polskich złotych.

bottom of page