top of page

Wszystko w jednym miejscu...

Innowacyjne narzędzia
do pracy biurowej

Black and Red Geometric Technology Keyno

Dzięki nim Twoja praca wystrzeli w kosmos.

To rozwiązania, z których sami korzystamy każdego dnia.

SaldeoSMART

Automatyczny odczyt faktur

Zyskaj czas, eliminuj błędy, popraw jakość pracy księgowego.

Technologia automatycznego odczytu wszystkich danych z faktur. Znajduje zastosowanie przede wszystkim w biurach rachunkowych i firmach z własną księgowością. Obniża koszty wprowadzania dokumentów i pozytywnie wpływa na wydajność pracowników. 

Już od 149 zł /miesięcznie.

elektroniczny_obieg_dokumentów.png
Elektroniczny obieg dokumentów

Obieg dokumentów SaldeoSMART (opcja) to nowoczesna aplikacja do rejestrowania, akceptowania, archiwizacji i automatycznego przepływu dokumentów wewnątrz organizacji z większą ilością pracowników (min. 10 osób).

Nie wiesz który moduł przyniesie Tobie najwięcej korzyści? 

Pomożemy wybrać odpowiedni produkt,

 

zadzwoń do nas.

komunikacja z klientem biura rachunkowego.png
Komunikacja z klientem
( moduł dla biur rachunkowych)

Wygodne przesyłaj klientom miesięczne rozliczenia – podatków, ZUS czy wyników firmy.

Korzystaj z automatycznych powiadomień systemu o terminach płatności. Prowadź elektroniczne teczki dokumentów kadrowych pracowników firmy i udostępniaj klientom narzędzia do współpracy.

bottom of page