Wszystko w jednym miejscu...
Innowacyjne narzędzia
do pracy biurowej


Dzięki nim Twoja praca wystrzeli w kosmos.
To rozwiązania, z których sami korzystamy każdego dnia.
SaldeoSMART


Automatyczny odczyt faktur
Zyskaj czas, eliminuj błędy, popraw jakość pracy księgowego.
Technologia automatycznego odczytu wszystkich danych z faktur. Znajduje zastosowanie przede wszystkim w biurach rachunkowych i firmach z własną księgowością. Obniża koszty wprowadzania dokumentów i pozytywnie wpływa na wydajność pracowników.
Już od 139 zł /miesięcznie.
Elektroniczny obieg dokumentów
Obieg dokumentów SaldeoSMART (opcja) to nowoczesna aplikacja do rejestrowania, akceptowania, archiwizacji i automatycznego przepływu dokumentów wewnątrz organizacji z większą ilością pracowników (min. 10 osób).



Komunikacja z klientem
( moduł dla biur rachunkowych)
Wygodne przesyłaj klientom miesięczne rozliczenia – podatków, ZUS czy wyników firmy.
Korzystaj z automatycznych powiadomień systemu o terminach płatności. Prowadź elektroniczne teczki dokumentów kadrowych pracowników firmy i udostępniaj klientom narzędzia do współpracy.
Nie wiesz który moduł przyniesie Tobie najwięcej korzyści?
Zadzwoń do nas.
Pomożemy wybrać odpowiedni produkt.