Wszystko w jednym miejscu

Innowacyjne narzędzia
do pracy biurowej

Black and Red Geometric Technology Keyno

Dzięki nim Twoja praca wystrzeli w kosmos.

To rozwiązania, z których sami korzystamy każdego dnia.

SaldeoSMART

Automatyczny odczyt faktur

Zyskaj czas, eliminuj błędy, popraw jakość pracy księgowego.

Technologia automatycznego odczytu wszystkich danych z faktur.
Znajduje zastosowanie przede wszystkim w biurach rachunkowych
i firmach z własną księgowością. Obniża koszty wprowadzania dokumentów i pozytywnie wpływa na wydajność pracowników. 

Już od 19 zł /miesięcznie.

Elektroniczny obieg dokumentów

Obieg dokumentów SaldeoSMART (opcja) to nowoczesna aplikacja do rejestrowania, akceptowania, archiwizacji i automatycznego przepływu dokumentów wewnątrz organizacji z większą ilością pracowników (min. 10 osób).

elektroniczny_obieg_dokumentów.png
komunikacja z klientem biura rachunkowego.png

Komunikacja z klientem
( moduł dla biur rachunkowych)

Wygodne przesyłaj klientom miesięczne rozliczenia – podatków, ZUS czy wyników firmy.

Korzystaj z automatycznych powiadomień systemu o terminach płatności. Prowadź elektroniczne teczki dokumentów kadrowych pracowników firmy i udostępniaj klientom narzędzia do współpracy.

saldeosmart_wdrożenie-5.png

Nie wiesz który moduł przyniesie Tobie najwięcej korzyści?
Zadzwoń do nas.
Pomożemy wybrać odpowiedni produkt.