SaldeoSMART to innowacyjne rozwiązanie dla biur rachunkowych i firm, które automatycznie odczytuje dane z dokumentów kosztowych i zakupowych oraz hurtowo wprowadza je do programów księgowych i magazynowych. Rozpoznaje również pozycje towarów z faktur zakupu i sprzedaż do tworzenia JPK i PZ.

Plik z fakturami w PDF dodajesz do aplikacji.

Jeśli faktury otrzymujesz w wersji papierowej, nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę nawet 80 dokumentów jednorazowo w niecałe 2 minuty (różne formaty faktur, również wielostronne)

SaldeoSMART automatycznie podzieli plik na pojedyczne faktury i odczyta z dokumentu:

Jak to działa ?

  • dane o dostawcy (NIP, nazwa, adres, nr konta bankowego, sprawdzenie w VIES)
  • pełny numer faktury
  • daty na fakturze (wystawienia, zakończenia dostawcy / wykonania usługi, termin płatności)
  • kwoty brutto, netto i VAT w rozbiciu na stawki
  • waluty, w jakiej wystawiona jest faktura z automatycznym przeliczeniem na dzień poprzedzający dzień dostawy z tabeli NBP
  • pozycji towarowych z faktury zakupu i sprzedaży, wraz z ilością, stawką vat i wartością

Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów


Przy każdym dokumencie pojawia się informacja o ilości rozpoznanych danych. Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym. Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze

Import dokumentów do programu księgowego


Z SaldeoSMART importujemy dane do programu księgowego.


Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny. Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym.

Elektroniczne archiwum dokumentów


Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę,

z każdego miejsca na świecie.


Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.

ZAMÓW BEZPŁATNĄ PREZENTACJĘ

Chcesz zobaczyć, jak działa SaldeoSMART ?

Pomoc zdalna
Wersja pudełkowa
Integracje
SaldeoPulpit
Obieg (opcja)
Korzyści
Rozwiązanie

Zapamiętuje dekretację, pozwala na elektroniczną archiwizację dokumentów wraz z podglądem faktury z poziomu programu księgowego. Daje też możliwość zdalnego podglądu faktur przez Twoich klientów. Zawiera gotowe integracje wszystkimi programami księgowymi, w tym z Symfonia, Optima, Insert, enova i inne.

SaldeoSMART przyspiesza pracę i pozwala oszczędzić mnóstwo czasu

Wzrost wydajności

Podczas gdy aplikacja pracuje nad odczytywaniem faktur, pracownik może zajmować się innymi zadaniami, np. obsługą klienta, przygotowaniem deklaracji. W ten sposób jednocześnie wykonywane są dwie czynności, co bez pomocy programu nie byłoby możliwe.

Przyspieszenie procesu wprowadzania faktur kosztowych i sprzedażowych

Program pozwala na wprowadzenie do programu księgowego większej ilości dokumentów w krótszym czasie. Realne przyspieszenie pracy to ponad 50%. Organizujemy pokazy możliwości, na których wprowadzamy 100 dokumentów przykładowej firmy na KPiR ze skanowaniem i dekretacją w niecałe 20 minut


Oszczędność czasu

Praca na skanach pozwala uniknąć konieczności sięgania po dokumenty papierowe i sprawdzania czy wprowadzone dane zgadzają się z wersją papierową.

Redukcja kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów

Korzystanie z systemu automatycznego odczytywania dokumentów przyspiesza pracę księgowego. Pozwala to na obniżenie kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów, co w skali roku daje duże oszczędności.

Uporządkowane archiwum dokumentów

Firma, biuro rachunkowe oraz jego Klienci zyskują dostęp do uporządkowanego i przejrzystego elektronicznego archiwum dokumentów. Dzięki temu odnajdywanie potrzebnych informacji jest znacznie szybsze. Dodatkowo Klienci biura nie muszą dzwonić do niego za każdym razem, gdy potrzebują jakiejś informacji z przekazanego do biura dokumentu księgowego.

Obieg dokumentów SaldeoSMART (opcja) to nowoczesna aplikacja do rejestrowania, akceptowania, archiwizacji i automatycznego przepływu dokumentów wewnątrz organizacji z większą ilością pracowników

Główne funkcje Obiegu dokumentów SaldeoSMART:

  • automatyczna rejestracja dokumentów
  • odczytywanie potrzebnych danych za pomocą technologii OCR
  • załączanie dokumentów przez dedykowaną aplikację lub email
  • elektroniczne archiwum dostępne online 24h/dobę
  • zaawansowana wyszukiwarka
  • elastyczna konfiguracja obiegu dokumentów
  • możliwość tworzenia własnych typów dokumentów
  • rozbudowane uprawnienia użytkowników
  • logowanie zmian dokonanych przez użytkowników
  • integracja z programami księgowymi i ERP
  • komunikacja po API

Obieg dokumentów w Saldeo SMART jest funkcją dodatkową dedykowaną dla firm.

Aplikacja SaldeoSMART umożliwia wyświetlenie zeskanowanej, oryginalnej faktury w dowolnym miejscu z poziomu programu księgowego. Dzięki temu innowacyjnemu narzędziu księgowa lub inna osoba ma podgląd do kazdej oryginalnej faktury w postaci elektronicznej, bez sięgania do wersji papierowych

  • zaznacz dowolny numer faktury w programie księgowym
  • wciśnij skrót klawiszowy do wywołania podglądu faktury
  • na ekranie zobaczysz podgląd zeskanowanego oryginału faktury

kliknij zdjęcie, aby powiększyć

SaldeoSMART posiada gotowe, darmowe integracje z większością programów księgowych

1. Integracje z programami księgowymi

Każde wdrożenie SaldeoSMART traktujemy indywidualnie i dostosowujemy aplikację do tego programu, na którym pracuje dane biuro rachunkowe lub firma. W ten sposób każdy może korzystać z systemu SaldeoSMART i przyspieszyć proces wprowadzania faktur

Wykonane integracje udostępniane bezpłatnie w ramach wdrożenia:

Idea pracy z SaldeoSMART, aby dekretacja odbywała się w aplikacji - wszelkie opcje dekretacji omawiamy i szkolimy na wdrożeniu tak, aby praca przebiegała sprawnie. Aby dowiedzieć się więcej na temat zakresu i działania automatycznej integracji z SaldeoSMART skontaktuj się z nami. Obsługujemy programy księgowe, które mają możliwość importu danych. Jeśli Twojego programu nie ma na naszej liście, a spełnia powyższy wymóg, to na Twoje potrzeby przygotujemy odpowiednią integrację.

2. Integracja poprzez API

więcej informacji udzieli handlowiec

Wersja pudełkowa SaldeoSMART

Pudełkowa wersja oprogramowania SaldeoSMART z gotowym do pracy podręcznym serwerem to kompletne rozwiązanie do odczytywania papierowych i elektronicznych faktur z inteligentnym obiegiem dokumentów.

Komfort i bezpieczeństwo na wyciągnięcie ręki!

  • Nie musisz inwestować w drogie rozwiązania serwerowe
  • Nie martwisz się o bezpieczeństwo danych – dane są przechowywane lokalnie w Twojej firmie
  • Zyskujesz niezastąpione narzędzie wspomagające pracę księgowych idealne dla firm i biur rachunkowych
  • Zobacz jak łatwo możesz usprawnić swoją pracę.
POŁĄCZ ZDALNIE

Jeśli chcesz , abyśmy zaprezentowali aplikację na Twoim komputerze zdalnie, kliknij poniżej