top of page
SaldeoSMART_zastrzezony_znak_towarowy.png

Poznaj rozwiązania, dzięki którym Twoja praca wystrzeli w kosmos.

To rozwiązania, z których sami korzystamy każdego dnia.

Innowacyjne narzędzie do pracy biurowej.

faktury_odczytują_się_same_edited.jpg

Przyspiesz codzienną pracę o 50%

  • automatyzacja pracy z dokumentami - system OCR do odczytu faktur i wyciągów bankowych

  • integracja z większością programów księgowych 

  • automatyzacja faktur - automatyczne wystawianie faktur z excela, wystawanie faktur cyklicznych

  • kontrola płatności - generowanie elektronicznych przelewów

  • automatyzacja księgowania - wymiarowanie, łatwa dekretacja, zgodność z przepisami 

Ogranicz błędy i zredukuj zbędną pracę odtwórczą.

odczytywanie_dokumnetów.png
Automatyczny odczyt faktur
 

Zyskaj czas, eliminuj błędy, popraw jakość pracy księgowego.

Technologia automatycznego odczytu wszystkich danych z faktur. Znajduje zastosowanie przede wszystkim w biurach rachunkowych i firmach z własną księgowością. Obniża koszty wprowadzania dokumentów i pozytywnie wpływa na wydajność pracowników. 

Już od 149 zł /miesięcznie.

Elektroniczny obieg dokumentów
 

Obieg dokumentów SaldeoSMART (opcja) to nowoczesna aplikacja do rejestrowania, akceptowania, archiwizacji i automatycznego przepływu dokumentów wewnątrz organizacji z większą ilością pracowników (min. 10 osób).

SMART_konfigurator.png
Wsparcie_klienta.png
Komunikacja z klientem
(dla biur rachunkowych)
 

Wygodnie przesyłaj klientom miesięczne rozliczenia – podatków, ZUS czy wyników firmy. Korzystaj z automatycznych powiadomień systemu o terminach płatności. Prowadź elektroniczne teczki dokumentów kadrowych pracowników firmy i udostępniaj klientom narzędzia do współpracy.

Nie wiesz który moduł przyniesie Tobie najwięcej korzyści? 

Pomożemy wybrać odpowiedni produkt.

bottom of page